Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Deli Company. Meer weten? Ontdek meer
Duru
9 jul 2025 om 20:47
Voor bijna 70 euro besteld, zijn ze een broodje vergeten. Geen passende oplossing kunnen bieden. Om dat broodje te krijgen moet je dan opnieuw bestellen en nog een keer bezorgkosten betalen, en dan zijn de broodjes al zo n 2 euro duurder dan daar….
Anthea
20 jun 2025 om 16:10
Alleen hun broodjes zijn te doen de rest zoals die roti die ik heb besteld is het echt niet
Givanildo
18 jun 2025 om 16:35
Peper vergeten belangrijkste bij me roti
Roy
20 mei 2025 om 18:35
bezorger kon de deur niet vinden, had mij ook kunnen bellen. tevens wat veel kwalijker is het extra bestelde en uiteraard hiervoor betaalde zuur zat er niet bij. hoe wordt dit opgelost?
makay
12 mei 2025 om 18:32
Bijna me tanden gebroken op die taaie door gefrituurde cassave gatver echt heel jammer
Emilyn
6 mrt 2025 om 13:32
Heerllijke broodjes. Wanneer je besteld is het handig ruim van te voren bezorgtijd aan te geven.
Naomi
28 feb 2025 om 14:34
food was cold and it looked like the delivery guy didn't care about being late.
Erneste
26 feb 2025 om 13:53
proost!
Jeanine
12 feb 2025 om 14:13
1 broodje volledig vergeten, wel betaald